Dans Tanoura la Darb 1718 , Vechiul Cairo Invitatie la spectacol

Centrul de cultura Darb 1718  , aflat in Vechiul Cairo pe strada Kasr El Sham3 , Al Fakhareen , in spatele Bisericii Atarnate si a Moscheei Amr , va invita la  „Tanoura Performance „. Dansatorii de Tanoura ce vor participa la eveniment au avut performante in peste 30 de tari si vor incanta privirile spectatorilor pe scena de la Darb 1718 . Daca va aflati ca turist  in Egipt sau daca locuiti in Cairo nu pierdeti o seara colorata de dansurile traditionale Tanoura . Spectacolul va avea loc pe data de 28 August, la ora 23:00  iar intrarea este libera . Ce este Tanoura ?
Aflati aici detalii despre Tanoura si dansul dervish-ilor sufisti !


5 comentarii

  1. Asmaa said,

    26 August 2010 la 10:24 pm

    Mi-am dorit enorm de mult sa vad un dans din acesta cand am fost in Cairo, dar n-am avut ocazia, sper ca data viitoare cand voi pasi pe meleaguri egiptene sa am ocazia sa vad live un astfel de spectacol.

  2. Khadijah said,

    28 August 2010 la 5:38 pm

    InshaAllah Asmaa ! In Cairo se organizeaza des ( cred ! ) asemenea spectacole . Reprezentatii Tanoura cred ca sunt si in restaurante mai renumite cu program artistic !

  3. rania2k said,

    31 August 2010 la 10:10 am

    Khadijah am vazut si eu un astfel de spectacol de Tanoura anul trecut in Hurghada si pot sa spun ca mi-a placut mult de tot, am mers si in urmatoarea seara sa il vad!

    Exista astfel de spectacole si in Alexandria??? Si oare se tine vreunul in perioada in care vin eu acolo? Tare mult imi doresc sa revad un spectacol de Tanoura!

  4. Khadijah said,

    31 August 2010 la 9:57 pm

    Rania , in momentul asta nu am nici o informatie despre un astfel de eveniment in Alexandria ! Dar sunt cu ochii in patru si cu urechile ciulite , cu siguranta daca aflu ceva voi posta pe blog si forum !

  5. silvia s said,

    19 Septembrie 2010 la 8:33 pm

    fetelor eu am vazut un astfel de spectacol chiar in incinta muzeului din Cairo.
    Anul trecut in vara era cumnata mea cu mine .frumos,nu mai tin minte cu ce ocazie era spectacolul dar stiu ca toata lumea era fericita


Lasă un răspuns

