Ravin – Buddha Bar live in Hurghada si Sharm El Shiekh

Ravin , compozitorul ultimului album Buddha Bar XII , va fi prezent in Hurghada pe 10 Septembrie in Little Buddha restaurant – sushi bar & lounge  si in Sharm El Shiekh pe 11 Septembrie la Hotel Tropitel Naama Bay . Dj Ravin nu este la prima vizita in Egipt . Compozitorul impreuna cu restaurantul Little Buddha din Hurghada au o colaborare fructuoasa inca din 2008 . Cui ii place muzica de lounge ” Buddha Bar ” , intr-o atmosfera intima , decat maine 11 Septembrie il mai poate asculta pe DJ Ravin live. Personal imi place aceasta melodie si am auzit-o des in Egipt.  Este de pe un album mai vechi dar se pare ca muzica Buddha Bar nu se defineste in timp si spatiu .

9 comentarii

  1. maliziosa said,

    15 Septembrie 2010 la 7:24 pm

    Am cumparat de curand un CD -al unui compozitor egiptean(Minoo), se numeste Egypt Trance a aparut la Pyramedia (25 lire) e ceva in genul lounge/techno/Buddha Bar..Eu de fapt cautam ceva mai ..”faraonic” pe acelasi stil…

    • Khadijah said,

      18 Septembrie 2010 la 11:55 pm

      Si ai gasit in acel CD ceea ce cautai? Daca da , vreau si eu , stiu ca tu ai gusturi fine ! Vreau sa fac si eu un clip de promovare si caut o melodie in acest stil !

      • maliziosa said,

        20 Septembrie 2010 la 7:34 pm

        Nu Khadijah, nu am gasit ce cautam (genul acela de muzica faraonica) este un CD bun dar mai mult gen techno/oriental..daca te intereseaza am CD-uri mai bune gen Orient Caffe… in schimb am vazut alt CD pe care am de gand sa mi-l cumpar se numeste Pharaons Lounge..pare mai apropiat de ce vreau eu…ma duc zilele astea in San stefano mi-l iau si te anunt…

  2. rania2k said,

    18 Septembrie 2010 la 12:29 pm

    K7adijah sa stii ca si mie imi place acest gen de muzica… de fapt cam orice gen care imi da o stare de liniste si pace, o stare de visare, de gandire profunda sa spunem asa….

    Insa mie in special imi place si muzica instrumentala, dar si muzica produsa de sunetele din natura: susurul apei, cantecul pasarilor, sunetul ploii.

    De data aceasta voi posta aici o piesa al unui compozitor care mie imi e tare drag: Yanni

    • Khadijah said,

      18 Septembrie 2010 la 11:58 pm

      Multumesc pentru melodii Rania ! Si mie imi place genul acesta ! Nature sound pentru relaxare e super fain de asemenea !

  3. rania2k said,

    18 Septembrie 2010 la 12:33 pm

    Yanni – Love is all – IUBESC ACEST CANTEC – VAN JHONSON are o voce incredibila🙂 :*🙂 :*

  4. maliziosa said,

    20 Septembrie 2010 la 8:02 pm

    Yanni a fost mult timp preferatul meu, pana l-am descoperit pe Spanoudakis …care parca ma transpune direct in antichitatea greaca..are un stil aparte…incercati-l si pe el…albumul meu favorit este „Alexandros”

  5. maliziosa said,

    23 Septembrie 2010 la 6:39 pm

    Iata un Demo al lui MInoo

  6. maliziosa said,

    23 Septembrie 2010 la 7:02 pm

    Si asta caut eu insa fara succes nu pota face download onlinedin cauza IP -ului de Egipt :(( cel putin nu free…


Lasă un răspuns

