Andrea Bocelli live la Piramide


Andrea Bocelli live la Piramide

Talentatul Andrea Bocelli  , tenor italian , va concerta live in Cairo pe data de 25 septembrie 2010 . Locatia este pe platforma de Lumini si Sunet in fata  Piramidelor . Intrarea  se incepe cu ora 8 Pm iar concertul va dura pana la ora 1 Am . Preturile biletelor sunt 1000 le , 2000 le si 3000 le .

Andrea Bocelli a mai concertat in Egipt , in Alexandria si in 11 octombrie 2008 , in Great Hall la Biblioteca Alexandrina, cu ocazia unei opere de caritate ce a avut loc sub auspiciul Primei Doamne a Egiptului , Dna Suzanne Mubarak   dar biletele nu au fost asa de scumpe  ci doar   250le , 500le  si 1000le .

8 comentarii

  1. Maryam M. A. said,

    20 Septembrie 2010 la 5:14 pm

    wooow ce preturi…mi se pare enorm….

    • Khadijah said,

      21 Septembrie 2010 la 11:42 am

      Da Maryam , se pare ca acestea sunt preturile standard pentru scena din fata Piramidelor pentru ca am observat ca si la Julio Iglesias este acelasi pret ! Este scump !

  2. maliziosa said,

    20 Septembrie 2010 la 7:24 pm

    Asta da…super fain….

    • Khadijah said,

      21 Septembrie 2010 la 11:43 am

      Noi ce am pazit in 2008 cand a venit artistul in Alexandria ??? !!! Ca as fi dat 250 de lire !

  3. silvia s said,

    20 Septembrie 2010 la 9:49 pm

    nu merge nimeni?
    cred ca va fi un spectal de neuitat.

    • Khadijah said,

      21 Septembrie 2010 la 11:45 am

      Inca nu a anuntat nimeni ca va participa la concert ! Mie mi se zbarleste pielea pe mine cand ma gandesc cum se aude vocea lui acolo la Piramide , voce , sunet , lumini , Piramide …cred ca o sa fie wow !

  4. maliziosa said,

    21 Septembrie 2010 la 1:32 pm

    Nu voi uita seara cand a fost Pavarotti la Bucuresti. Biletele erau scumpe acolo la Parcul Izvor si multi tineri stateau pe afara si ascultau. Se spune ca Pavarotti a vazut si le-a cerut organizatorilor sa deschida portile si sa-i lase sa intre sa stea macar pe peluza(oricum era super full si inauntru). M-a impresionat foaret mult gestul lui…am vazut ce buluceala era la porti…


Lasă un răspuns

