Julio Iglesias live la Piramide


Julio Iglesias live la Piramide

Julio Iglesias se intoarce in Egipt .Unul dintre cei mai carismatici artisti,  va concerta din nou live pe 15 Octombrie 2010 in Cairo . Locatia este pe platforma de Sunet si Lumini din fata Piramidelor  iar concertul face parte din Turneul ” A Starry Night with Julio Iglesias”. Biletele s-au pus deja in vanzare , iar cele de la spatiul rosu ( primele doua randuri din fata ) sunt deja epuizate. Biletele de la locurile verzi sunt 2000 le iar cele albastre 1000 le.

8 comentarii

  1. silvia s said,

    20 Septembrie 2010 la 5:43 pm

    foarte scumpe biletele,desi as dori sa vizionez si eu un asemenea spectacol ,nu imi pot permite banii astia ajung pe orele particulare pe o luna pt gemenii mei,nu ma lasa inima sa i dau pe spectacol.
    Parca si anul trecut sau acu doi ani a avut spectacol aici in Cairo si tot asa scumpe erau biletele.Julio sa fi avut spectacolo sau fiul Enrique,ma lasa memoria .dar imi aduc minte precis cineva ne a anuntat pe forum.
    Distractie placuta pt . cine participa si sa ne spuneti si noua cum a fost.

    • Khadijah said,

      21 Septembrie 2010 la 10:34 am

      Da Silvia de acord cu tine ! Scump ! Tot eu am anuntat si pe forum la inceputul anului pentru ca mie imi place foarte tare Julio , am crescut cu muzica lui ! Imi aduc aminte cand a fost si in Romania ce nebunie a fost .La ultimul lui concert in Romania multa vreme s-a vorbit despre copii nascuti la 9 luni dupa concertul lui Julio din urma cu multi multi ani cand a venit prima oara in Romania !

      • silvia s said,

        21 Septembrie 2010 la 10:57 am

        Julio a mai fost in Romania prin anii *70 printr o pura intamplare am aflat si a fost la Brasov la concert atunci.

  2. maliziosa said,

    20 Septembrie 2010 la 7:24 pm

    Julio anuntase spectacolul, acelasi in primavara 2010, nu am auzit ecouri-probabil data a fost mutata acum. Sincer, nici eu nu as merge sa dau banii astia …

  3. maliziosa said,

    20 Septembrie 2010 la 10:33 pm

    Am citit in International Herald Tribune ca spectacolul care trebuia sa aiba loc pe 27 Mai 2010 a fost amanat din motive tehnice…Julio a promis ca va veni la Piramide pana la sfarsitul lui 2010 si uite ca s-a tinut de cuvant. Citeam ca primele 1.000 bilete au fost deja vandute de atunci (mai 2010) acum, la cate fitze sunt prin Egipt nici nu ma asteptam sa nu se ocupe imediat primele randuri …:))

    • Khadijah said,

      21 Septembrie 2010 la 11:39 am

      Nu stiam ca acel concert nu a mai avut loc ! Nici eu nu am mai auzit nimic despre acest lucru si nici nu cunosc pe nimeni care sa se fi dus. Primele locuri in fata ( epuizate deja ) sunt cele de 3000 de lire . Decat cei cu dare de mana isi permit un bilet de 3000 de lire , adica cei bogati ce sa ma mai ascund dupa deget !

      • maliziosa said,

        21 Septembrie 2010 la 1:28 pm

        Cei bogati si snobi !! Trebuie neaparat sa fie vazuti!! Probabil presedintele si ministrii si ai lor. Citeam ca acum 29 ani Julio a fost invitat de Sadat, deci sigur va fi si vreun Mubarak acum acolo in primele randuri, nu? Oricum la 80 milioane de oameni crezi ca nu s-or gasi cateva zeci sa dea banii astia? Pana la urma nu sunt decat 600USD :))
        In toate cazuri iti multumesc Khadijah ca ai adus in discutie cele doua concerte pentru ca astfel m-am trezit si eu si am facut update la pagina news a website-ului comunitatii.

  4. Lacra said,

    7 Octombrie 2010 la 8:00 pm

    Eu am vazut un afis mare zilele trecute pe strada;”Julio iglesias live Pyramids”. Nu pricepeam despre ce e vorba. Eu cu muzica si concertele ei nu prea le am.


Lasă un răspuns

