Apa minerala Borsec in Egipt

De unde am stirea? De la Sebastian Cochinescu. Cine este Sebastian Cochinescu? Un profil profesional mai detaliat al lui îl poți găsi pe pagina LinkedIn. Din punctul meu de vedere Sebastian este un iubitor de calatorii , de fotografie si stie sa spuna lucrurilor pe nume intr-un fel aparte, e posibil sa ii asociati numele cu revista Burda. Am gasit din intamplare blogul lui , blog care m-a dus catre apa minerala Borsec pe care Sebastian a gasit-o tot din intamplare in Egipt .

Apa minerala Borsec pe rafturile unui magazin din Egipt

Acum ceva timp romanii din comunitatea romaneasca din Egipt discutau despre apa minerala , ca si produs romanesc  , si nu numai. Toti ducem dorul anumitor produse pe care din nevoie le-am substituit cu ce am gasit similar in comertul egiptean. Si totusi unele produse nu pot fi inlocuite asa usor. Cat despre apa minerala Borsec am intrebat pe blogul lui Sebastian unde e facuta aceasta fotografie. Si spre surprinderea mea mi-a si raspuns. Cine are norocul sa treaca prin statiunea El Gouna , sa caute cu atentie acest produs !

UPDATE

Am primit informatii din Cairo ca apa minerala Borsec se gaseste si in Metro !

13 comentarii

  1. Nada said,

    28 Noiembrie 2010 la 3:16 pm

    Am văzut şi eu în Mansoura! Erau numai sticle de 0,5, dar cam scumpe, cam 7 lire(egiptene) comparativ cu apa lor plată care e 2 lire.

  2. Khadijah said,

    29 Noiembrie 2010 la 12:44 am

    Multumim de informatie Nada ! E bine de stiut . Am aflat de la o romanca din Cairo ca se gaseste si la Metro !

  3. ilaina said,

    30 Noiembrie 2010 la 1:49 pm

    da… era si anul trecut… nimic nou…

    • Khadijah said,

      4 Decembrie 2010 la 6:36 am

      Da este de multa vreme acest produs in Egipt numai ca atat eu cat si alti romani din Egipt nu am gasit .. ar fi fost de ajutor sa scrii si unde ai vazut acest produs. Multumesc pentru comentariu !

  4. maliziosa said,

    9 Decembrie 2010 la 11:54 pm

    Nici eu nu am vazut Borsec in nici un Metro din Alexandria..in schimb am gasit bere romaneasca cu 0% alcool se numeste Driver’s

    • Khadijah said,

      15 Decembrie 2010 la 3:58 pm

      Bere Driver’s am vazut si eu in Fathalla , am luat de curiozitate pentru ca era 0 % alcool dar tare rea la gust a fost . Alta data nu mai cumpar !

  5. Rita said,

    10 Februarie 2011 la 10:58 am

    Oameni buni, spuneti-mi si mie cum se prezinta situatia pe acolo, tare as vrea sa-mi petrec concediul in Egipt, imi doresc de mult sa ajung, insa mi-e cam teama cu ce se aude pe acolo.
    Multumesc,
    Rita

    • Khadijah said,

      10 Februarie 2011 la 10:47 pm

      Rita dupa cum iti scriam la alt subiect , te sfatuiesc sa mai astepti o perioada inainte de a te aventura in Egipt . In aceste clipe asteptam discursul Presedintelui Mubarak pentru a vedea incotro se vor intrepta lucrurile !

    • Khadijah said,

      10 Februarie 2011 la 10:48 pm

      De asemenea pentru a fi conectata cu romanii de aici , ne poti gasi oricand pe forumul comunitatii http://www.romaniangatetoegypt.com !

      • Rita said,

        11 Februarie 2011 la 12:19 pm

        Da, multumesc Khadijah, problema e ca nu pot sa ma conectez, desi m-am inregistrat; poate dureaza mai multe zile. mai incerc.

      • Khadijah said,

        12 Februarie 2011 la 4:30 am

        Trebuie sa iti confirmi contul la adresa cu care te-ai inregistrat . Pe adresa ta de e-mail a fost trimisa o confirmare . Te vad in sistem cu user-ul Rita , trebuie doar sa confirmi !

  6. Marius said,

    14 Septembrie 2011 la 6:57 am

    Pe strada Lipsacani nr. 9 se deschide cam intr-o saptamana un bar cu tema egipteana. Nu este singurul cu profil in zona, totus ar fi interesant de vizitat, macar ptr. cantitatea de pictura realizata, pe peretzii barului, cat shi ptr. atmosfera. Nu-i vetzi gasi pe Tuthankhamon sau Nefertiti, ptr. ca in conceptia artistului care a realizat conceptul barului sunt desuete ca decor, intentzia este de a te simtzi intr-una dintre camerele de petrecere ale faraonului cu vedere de zi shi de noapte in exterior, unde sunt pictate doua scene de mari dimensiuni cu atmosfera egipteana antica.

  7. Andreea Ciolacu said,

    19 Martie 2012 la 8:01 pm

    am gasit si eu in metro apa borsec..dar nu era made in romania…ci alta tara din europa..park austria,elvetia sau germania..nu mai tin minte exact///


Lasă un răspuns

