Marinated feta cheese

 

Ingredients

  • Feta cheese – about 400 gr
  • Garlic- about 5 cloves
  • Red hot chili pepper – 2 pieces
  • Black pepper not grounded – 1 spoon
  • Laurel leafs– 1 piece for each jar
  • Fresh thyme- few leafs
  • Olive oil
  • In addition to the fresh herbs you can use any aroma that you like or fitting with cheese, like rosemary for example or some people like fresh mint. It’ s up to you to choose any flavor on your own taste.
  • Jars – those are ingredients for 2 jars

You cut the garlic cloves in round pieces. Remove the seeds inside  the red hot chili pepper and cut it pieces as you wish. I also added some green pepper and I didn’t have fresh thyme so I added dry grounded thyme. The cheese cut it cubes as big as you want taking in consideration the opening of your jar. On the bottom of the jar put some of the ingredients. Add the cheese and between it part of your ingredients too. Fill the jar with olive oil. Your cheese with the ingredients must be well cover with the oil when you cover the jar. Keep the jar out in dry place for 2 days. After that you can store it in the fridge between 2 to 3 weeks.

I wish you bon appétit !

3 comentarii

  1. maliziosa said,

    10 Ianuarie 2011 la 10:59 pm

    Ce fel de feta? Sunt mai multe categorii, cred ca cea adevarata e f scumpa ..grecii prepara astfel feta insa feta lor este incomparabil mai tare decat ce gasim noi in comert…mi-e teama sa nu se sfarame cand o scoti din borcan, altfel arata super bine..

    • Khadijah said,

      11 Ianuarie 2011 la 3:51 am

      Adevarat Dana , branza Feta este de mai multe feluri si numai cea greceasca e adevarata Feta, restul sunt incercari.Pentru preparatul meu am cumparat o branza Feta de la Fathalla , care mie mi s-a parut cea mai buna la gust pana acum. Nu este intocmai ca cea fina si nici nu se farama/ rupe extraordinar de usor. Inca nu am scos-o din borcan sa vad daca se farama , mai am o zi de asteptat insa am avut grija sa pun cuburi destul de micute cat sa le pot scoate usor cu o lingurita. Sa stii ca m-am gandit si eu la acest aspect si in cazul in care se vor sfarama le pot marina in altfel de vas , o cutie de plastic care se poate inchide foarte bine. Rezultatul il vom stii peste inca o zi !

  2. maliziosa said,

    25 Ianuarie 2011 la 2:52 pm

    am sa o incerc si eu. Sa stii Iulia ca poti face asa uleiuri aromate. In Romania asta era la ordinea zilei, pentru ca aveam un raft unde le si tineam la vedere si aratau foarte bine. Cautam sticle transparente-din sticla desigur, de diverse forme, puneam 1-2 catei de usturoi, o crenguta de maghiran, un ardei iute rosu, boabe de piper, boabe de mustar, busuioc, etc si turnam deasupra ulei normal. acopeream bine si foloseam dupa o saptamana. Intotdeauna sa completezi cu alt ulei, ori pur si simplu strecori ce ai obtinut si pui altul…daca crengutele stau neacoperite de ulei, mucegaiesc. La fel am facut ulei araomat pentru clatite cu vanilie si un bat de scortisoara…optiunile sunt infinite…sticle sa ai…:)


Lasă un răspuns

