DIY – Realizeaza singur . Reciclare ,remodelare, redecorare

Lucrurile au iesit de sub control in ultima vreme. Am inceput sa vad in jurul meu numai “gunoi reciclabil “. Poate ati auzit de proiectele DIY ( do it yourself/ realizeaza singur) sau daca nu ati auzit denumirea cu siguranta ca ati mestesugit ceva in viata . Imposibil sa nu o fi facut !!! Oua incondeiate, decoratiuni de brad, vopsirea unui dulap vechi , transformarea unei fuste lungi intr-una scurta etc etc etc , lista poate continua la nesfarsit. E posibil sa fii auzit si despre “ Going green “, ” Green-it-yourself „, “ Arta origami“, “ Recycling with purpose“, toate acestea sunt concretizate in proiecte ce au menirea de a recicla si transforma ceva vechi in nou, de a salva timp, energie  si bani, de a decora sau pur si simplu de a avea o extra-activitate pe care copii o adora. Am descoperit ca aproape orice lucru se poate transforma in altceva folosind putina imaginatie , ceva indemanare si uneori multa rabdare. Ce puteti recicla si cu ocazia aceasta ajutati si la salvarea planetei ( macar putin ) ? Anumite materiale ( obiecte ) sunt nedegrababile , acestea nu se descompun sau divolza de la mama natura timp de mii de ani sau poate niciodata. Cele mai cunocute obiecte  de acest fel fiind pungile sau sticlele de plastic , cutiile de conserve , ceramica sau geamul. Le-am enumerate pe acestea pentru ca am descoperit foarte multe proiecte DIY  realizate pe baza lor. Mai multe despre reciclare vizitati acest site http://www.recycling-guide.org.uk/rrr.html .

Revenind  la proiecte pe care le puteti face singuri acasa , doar pentru decor sau doar de amuzament , am sa creez o noua rubrica dedicata in exclusivitate lucrului manual realizat din materiale reciclabile , obiecte vechi  sau lucruri ieftine pe care oricine le are la indemana sau le poate procura rapid. Ideile nu imi apartin ci sunt inspirate din site-uri de profil , doar ca produsul final obtinut este unic , diferit in functie de culori , marime , material. Aceste activitati s-au transformat usor , usor intr-un hobby  despre care nu pot sa nu scriu si sa nu il impartasesc  si celorlalti. Ceea ce imi propun este sa aflu mai multe , sa gasesc proiecte noi si usor realizabile. Primele mele incercari de a realiza ceva din hartie au fost cateva decoratiuni folosind arta origami.

Sper sa va bucurati si sa realizam impreuna cat mai multe proiecte !!!

3 comentarii

  1. Dana Florea said,

    28 Aprilie 2011 la 7:03 pm

    Gand la gand cu bucurie! Eu deja am realizat o rochie din pungi de plastic. Succes!

  2. 5 Mai 2011 la 3:22 am

    […] seria DIY (do it yourself /  realizeaza singur) cu un mic felinar  realizat dintr-o cutie de conserva. Simplu si cochet acest mic felinar poate […]

  3. Khadijah said,

    5 Mai 2011 la 3:33 am

    Succes si tie Dana ! Am vazut azi articolul tau si am accesat cateva link-uri propuse de tine , descoperind cateva idei noi . Cand ne vedem sa facem o sezatoare de DIY ?


Lasă un răspuns

