Posted in Fotografiile mele

Project 365

Project 365 este un proiect fabulos ! La finele anului 2010 , o amica americanca m-a invitat sa fac parte dintr-un grup de fotografi amatori . Le-am urmarit fotografiile zilnic cu nerabdare descoperind o multime de lucruri interesante, asteptand ca noul an fotografic sa inceapa la 1 ianuarie 2011 .Ce este de fapt acest proiect ? Acest proiect este parte din viata noastra , simplu dar in acelasi timp interesant , fiecare zi din viata noastra este “documentata ” de o fotografie. Ziua si fotografia , astfel la finele anului 2011 , albumul notru trebuie sa contina exact 365 de fotografii .  Fiecare fotografie are istoria ei , reprezinta ceva ,  fiecare fotografie va arata un nou sentiment , un loc inedit , un eveniment , o emotie umana sau un firicel de iarba. Proiectul in sine pune in miscare atat corpul cat si sufletul , te face sa fii atent la detalii , la sunete si culori .Lucruri care pe langa inainte treceai fara sa le observi devin subit absolut fabuloase , lentila camerei de fotografiat devenind prelungirea ochiului tau  care nu doar ca vede si capteaza imaginea dar o imortalizeaza in 1001 de culori. Project 365 este emotie, pasiune si  viziune !

 

5 thoughts on “Project 365

  1. Salam Alaykoum!

    Mult succes in proiectul tau si in toate proiectele din viitor! Multumesc pentru urarile de bine! SubhanAllah am reusit si ne-am casatorit, iar in final pot spune ca pare mai greu cand citesti despre pasii casatoriei, decat cand incepi! O lectie pretioasa invatata de noi doi: sa intrebam de 10 ori la forurile existente pentru a ne asigura de toate detaliile (ma refer Ministerul de Justitie Egiptean si Ambasada Romaniei) si sa decidem cu chibzuinta si sa analizam fiecare pas!

    Tot binele din lume pentru tine si familia ta!

    1. Aleykom salam ! Multumesc la fel si tie ! Ambasada Romaniei in prezent este un real suport , cel putin pentru mine , prin urmare asa este trebuie mers si intrebat acolo unde trebuie intotdeauna. Greu nu este dar e alergatura multa si trebuie sa fii pregatit si financiar , orice hartie costa ! Oricum ati trecut peste toate si ma bucur ! Unde veti locui ? Inca mai esti in Alexandria ? Iti place ? Te-ai acomodat ?

      1. Viata impreuna si casatoria o incepem asa cum a inceput si povestea noastra de dragoste, in Egipt… prin urmare am decis impreuna Alexandria 🙂 si ca orice cuplu proaspat casatorit, acum ne preocupam de integrarea in caminul nostru pentru a ni- l face cat mai placut sufletului si ochiului nostru (multumesc Celui de Sus pentru binecuvantarea care o am de la EL, pentru sotul meu care la fel ca din prima clipa – nu se dezminte in tot ceea ce face pentru mariajul nostru, pentru mine. Amin!).

        Alexandria este orasul meu de suflet cu mult inainte de a-l cunoaste pe sotul (ma leaga de acest oras intamplari si peripetii pe care le-am vazut cu ochii mintii… mi le-am imaginat punandu-ma in pielea personajelor atat de cunoscute din istoria Egiptului; am trait cu ele si am crescut cu ele vazandu-le si explicandu-mi-le diferit la fiecare varsta).

        Eu sunt o persoana volubila si extrem de comunicativa (comunicarea fiind un punct foarte important in relatia mea cu cei din jur; daca nu gasesc acest aspect din partea oamenilor, nu ma regasesc in peisaj) si ma adaptez foarte bine la un nou cadru… chiar daca in prima parte a acomodarii inca ma “fatzai” pana imi gasesc eu locsorul meu. Dupa alte acomodari in tara, cu oameni care mai de care mai diferiti, am invatat sa imi adaptez si mediul la mine, nu doar eu la mediu.

        Ma bucur sa stiu ca esti bine si sa te vad antrenata in atatea si atatea proiecte… asa ca dintotdeauna :). Succes in continuare!
        P.S.: Multumesc pentru tot!

    1. Multumesc ! Fotografiile din proiect sunt in mare parte ( 99% ) din Alexandria , doar daca ma deplasez in alt oras mai apare cate o fotografie razleata din alta parte a Egiptului. In rest Alexandria , orasul meu de suflet !!!

Leave a comment